CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wo+man=woman

wo+man=woman

Thursday, December 4, 2008

apa sudah jadi ni ....


... Notebook Acer Aspire 4520 yg dibeli (kira pemberian la ... or hadiah la jgk) oleh suamiku akhirnya terpaksa dibuang LCDnya .. sebab? satu pagi yg indah, aku bukak la laptop tu ... sekali aku switch on, jeng2 ... LCD nya merekah ... doiiii ... ini bukan 1st time .. 2nd time sdh ... dulu rosak tp internal .. kali ni betul2 nampak rekahan .. sungguh menyayat hatiku ...
dulu aku terpaksa spend rm1000++ hanya untuk ganti skrin ... sekrg aku 'ngari' (jera) sdh ... so aku ambil keputusan just beli LCD desktop monitor...
aku bawa la ke kedai my good friend Noor (Cikgu Noor) punya husband ... dia la yang suggest supaya just cabut skrin ... yg tinggal hanya body ... dan sekarang kalau mau guna, kena connect dgn LCD desktop monitor lah ... it costs only rm350 (for BenQ, 15") ...
siapa punya angkara? yg sebenarnya ... aku suspek my youngest boy tu laaaa ... tapi aku malas mo marah sdh coz bila difikir2 .. salah ibubapanya jgk (aku la especially) ... patutnya jaga betul2 la kan ... sekrg apa sudah jadik ... dia jadi begini la ...
jeng2 ... desktop + laptop = desk-lap-top / lap-desk-top / desk-top-lap ... mana2 laaaa


o ya .. mau promosi sikit ... kalau ada masalah komputer di sekitar Kota Kinabalu, Inanam, Sepanggar, Tuaran ... datang lah ke Warisan2u Enterprise, lokasi Indah Permai, Menggatal. For more info click here lah senang.

3 comments:

ummi said...

Tolong iklan untuk kami... mekasih....

ujana12a said...

oit.. aku rasa la kan klu bill gates nampak ko punya lap-desk-top mmg d ambilnya ko keraja sama microsoft.. aku ada suda 3 laptop 2 desktop.. tp aku blum ada mcm ko lg

azlin m said...

gok ...