CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

wo+man=woman

wo+man=woman

Wednesday, December 31, 2008

Salam Maal Hijrah 1430 & Happy New Year 2009

Selamat tinggal 2008 ...

Perasaan meninggalkan tahun 2008 ni sama sj dgn perasaan meninggalkan tahun2 seblm ni ... perasaan yg aku pun enda tau apa kah dia ... bercampur-campur lah ... happy? .. sedih? ... excited? ... jawabnya ... still ENTAH ... biasa sj ... tapi bukan semestinya xada azam tahun baru kan .... setiap kali tahun baru tiba, biasanya azamku "to improve my self "- dari rumah ke tempat kerja ... Aku tau azam ni memang teramat lah susah mau direalisasikan ... memang miracle kalau aku dapat improve all about me ... ialah .. sungguh lah banyak tanggungjawab yg perlu dipikul ... sebagai hamba Allah, isteri, ibu, anak, kawan, ahli masyarakat, guru ... insyaAllah kalau ada kemahuan .. pasti ada jalan ... kalau hendak, seribu daya kan ... kalau kita dgn ikhlas ingin memperbaiki diri kita, insyaAllah pasti ada jalan ... sebenarnya segalanya atas diri kita sendiri jgk kan kan kan ...

Saya pasti anda semua lebih krg jgk lah azam dgn saya ni ... Dan semoga mana2 yang belum terlaksana / belum nampak hasilnya pada tahun lepas, akan dapat ditunaikan / membuahkan hasil pada tahun ini.

I wish we all the best of luck ... With some courage and determination, insyaAllah ... what we want is what we get .. if it's not soon ... it may be later ...

Happy New Year 2009!

0 comments: